Regulamin serwisu

REGULAMIN SERWISU KOMPUTEROWEGO

 

    1. Serwis komputerowy nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do  serwisu zobligowany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD. Na życzenie klienta serwis odpłatnie może wykonać archiwizację danych(bez programów i gier) w cenie od 30 zł do 70 zł brutto włącznie, w zależności od rodzaju oraz objętości tychże danych.

 

    1. Oprogramowanie (włączając systemy operacyjne Windows) nie jest objęte warunkami gwarancji.

 

    1. Dołożymy starań, aby wady ujawnione w okresie gwarancji zostały usunięte w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do serwisu producenta okres naprawy może zostać wydłużony.

 

    1. Czas naprawy gwarancyjnej w przypadku braków formalnych ze strony klienta (np. braku karty gwarancyjnej, kopii dokumentu zakupu) biegnie od momentu dostarczenia tych braków przez klienta.

 

    1. Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie wylegitymowanie odbiorcy sprzętu dowodem osobistym.

 

    1. W przypadku zgłoszeń serwisowych po upływie 30 dni roboczych może zostać naliczana opłata magazynowa w wysokości 1 netto zł dziennie. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu serwisu, nie zwalnia klienta z opłaty magazynowej.  W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu nastąpi po uregulowaniu tejże opłaty na rzecz serwisu komputerowego.

 

    1. Po upływie 90 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela
      w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne firma m-komp Maciej Skołucki

 

    1. Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec niezapowiedzianej zmianie. (np. brak części zamiennych do danego urządzenia)

 

    1. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu, że regeneracja niektórych układów elektronicznych wykonanych w technologii SMD bądź BGA nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Wówczas naprawa jest możliwa poprzez wymianę wadliwego układu, o ile będzie osiągalny.

 

    1. Koszty ekspertyz:
      – komputery stacjonarne, konsole, monitory, telefony, tablety 30-40zł z VAT
      – Laptopy, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne 60-80 zł z VAT
      opłata jest pobierana w przypadku rezygnacji z naprawy lub nie stwierdzenia usterki.

 

    1. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
      Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.

 

 

Ostrzeżenie o plikach cookies

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do celów statystycznych. Możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies (ciasteczek) w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Więcej o wykorzystaniu plików cookies